maanantai 18. marraskuuta 2013

Onnellinen voittaja

Osallistuin joitakin viikkoja sitten Glitterissä "Nälkäpeli" -kilpailuun, jossa oli mahdollisuus voittaa leffaliput ja korusetti. Osallistuin vähän niin kuin hupina että "jos nyt saisi vaikka miehenkin lähtemään leffaan", enkä sen jälkeen ajatellut asiaa sen enempää. Täytyy sanoa että yllätys oli melkoinen, kun viime viikolla minulle soitettiin että olin voittanut! Minä, joka en ikinä voita mitään! 

No, valitettavasti ensi-ilta jää väliin, koska ei ole mahdollisuutta matkustaa Helsinkiin keskellä viikkoa. Mutta ei se mitään, joku onnellinen siellä saa liput. Minä sain kuitenkin koruja, tunnetusti harakka kun olen, tämä miellytti minua aivan uskomattoman paljon ja mikäs mukavampi tapa viettää maanantai aamua, kun valita itselleen koruja!

Varsinkin kun Glitteriin oli ilmestynyt paljon pikkujoulu uutuuksia, eli kaikkea vihreää...

Kappas kun korurasian peilistä heijastuu yksi mieheni figuureista miekka ojossa. :D





Oli muuten yllättävän hankalaa, kun sanottiin että saan valita mitä haluan. Ei oikein meinannut alussa mennä jakeluun, että oikeasti saan poimia sieltä muutakin kuin yhden kaulakorun. Urakka oli melkoisen hankala, mutta selvitin sen urheasti alle puolessa tunnissa, noh, koska minulla oli kiire töihin. Mukaan tarttui pari kaulakorua, parit korvikset, rannekoruja, sormuksia, hiusjuttuja, laukku, huivi.... Sain myös mukaani ihanan korurasian, joka tulee todella tarpeeseen!

Jos pitäisi koettaa valita yksi suosikki, olisi se varmasti tämä vihreä kaulakoru.





En ole voinut muuta kuin ihastella tätä kaikkea kimallusta ja ihmetellä hyvää tuuriani. Ehkä jatkossa saatan täyttää jokusen toisenkin  kilpailulomakkeen, enkä olla aina sillä pessimistisellä "en kuitenkaan koskaan voita" asenteella.



Minulla on ollut syksyllä pöllö-villitys, joka näkyy ainakin vaatteissa ja koruissa.





Ei kommentteja: